Az operett hungarikum. Világhódító, elfeledett, feltáámadt, meg-megújuló, reneszánszát élő műfaj. A Dunakeszi Szimfonikus Zenekar életében fontos szerepet tölt be az operett ápolása. A Kálmán Imre Emlékplakettel kitüntetett együttes a műfaj összes jeles képviselőjével fellépett. Gálaestünkkel e zenés mesevilág csodás ívű dallamait, figuráit és hangulatát idézzük meg kiváló előadók tolmácsolásában.
Zene a Zöldben
Balogh Kálmán cimbalomművész Herczku Ágnes énekes-előadóművésztársaságában kiváló produkciót hozott létre, ami a világzene-népzene világába viszi el a koncert hallgatóit, nézőit. A műsorban elhangzanak magyar, bolgár, román, moldáv, izraeli népzenei kötődésű dalok, kicsit jazzes feldolgozásban. A számok megtartják eredeti hangjukat, műfaji kötődésüket, de ezeket a műfaji határokat átlépve mutatja be a két művész a zenéből származó szabadságot, hogy tulajdonképp vannak ugyan határok, szabad átjárással kalandozva mindig visszatérve a gyökerekhez. Mindezt intim baráti légkörben, a közönséget bevonva a produkcióba, ezáltal is megszerettetve velük ezeket a műfajokat, melyek határok nélkül szárnyalnak.
<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/1Ca6T59vZRI” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen></iframe>
Hányszor mondjam még?!-zenés rosszalkodás
Janikovszky Éva két népszerű művét (Kire ütött ez a gyerek, Ha én felnőtt volnék) vitte színpadra a Görbetükör társulata.
Felnőtt és gyerek egyaránt élvezi az előadást. Minden gyerek tudja, még a legkisebb is, hogy rossznak lenni sokkal mulatságosabb, mint jónak. Folyton jónak lenni iszonyúan unalmas és amellett fárasztó is…